Polityka Rezerwacji Sorrir
- Rezerwacje są przyjmowane dla grup do 8 osób włącznie. Powyżej 8 osób kawiarnia nie rezerwuje miejsc w lokalu ze względu na jego wielkość.
- Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia szczegółów rezerwacji. Kawiarnia Sorrir przyjmuje rezerwacje powyżej 5 osób wyłącznie od poniedziałku do czwartku.
- Restauracja nie gwarantuje dostępności większej ilości miejsc niż ustalone i potwierdzone podczas dokonywania rezerwacji.
- Niewykorzystane rezerwacje które nie zostały odwołane lub modyfikowane według polityki rezerwacji będą skutkować w potrąceniu naliczeniu 10 PLN brutto za niewykorzystane zarezerwowane miejsce.
- Dla grup powyżej 5 osób doliczana jest opłata za rezerwację w wysokości 10zł od osoby.
- Rezerwacje powyżej 5 osób wymagają przedpłaty w formie zadatku w wysokości 10 zł/osoba.
- Przedpłata w formie zadatku powinna zostać opłacona na co najmniej 3 dni przed ustalonym dniem rezerwacji: Wysokość zadatku będącego potwierdzeniem rezerwacji wynosi 10zł od osoby, dla grup powyżej 5 osób. Opłaty można dokonać bezpośrednio w lokalu lub przelewem na konto: Cafe Sorrir Maciej Staisz Ratajczaka 18d, 61-815 Poznań NIP 782 243 82 75, nr rachunku bankowego 95 1050 1520 1000 0092 4551 8130
- Wniesienie opłaty i wysłanie potwierdzenia płatności jest jedynym potwierdzeniem dokonania rezerwacji dla grup powyżej 5 osób. W przypadku opłaty w formie przelewu potwierdzeniem jest przesłanie potwierdzenia dokonania rezerwacji na adres mailowy cafe@sorrir.pl. W przypadku braku opłaty lub braku przesłania potwierdzenia płatności, rezerwacja jest nie ważna. W przypadku wpłaty gotówkowej lub kartą należy mieć ze sobą dowód zapłaty.
- Przedpłata w formie zadatku dla grup powyżej 5 osób nie jest rozliczana na poczet rachunku. Jest to opłata rezerwacyjna.
- Przedpłata w formie zadatku zwracana jest w przypadku poinformowania Sorrir w formie telefonicznej lub mailowej 2 dni przed terminem rezerwacji. Po tym czasie, kwota zadatku nie zostanie zwrócona.
- Rezerwacja nie obejmuje dodatkowego serwisu, dekoracji stołów, talerzy lub sztućców czy obsługi kelnerskiej w tym krojenia zamówionych całych wypieków.
- Do zamówionego całego tortu, ciasta lub innego wypieku, który ma być konsumowany na miejscu doliczana jest opłata 10% do wartości zamówienia.
- Wszelkie odstępstwa od niniejszego regulaminu muszą zostać ustalone z managerem lokalu i potwierdzone w formie pisemnej lub mailowej (cafe@sorrir.pl) przez obie strony.
- Kawiarnia zastrzega sobie prawo do odmówienia dokonania rezerwacji bez podania przyczyny.
- Reklamacje można składać na adres email: cafe@sorrir.pl
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
Dokonywanie Rezerwacji
- Dokonanie rezerwacji w restauracji jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się z restauracją telefonicznie 696561947 lub mailowo: cafe@sorrir.pl.
- Rezerwacje online lub telefonicznie są przyjmowane z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
- Gwarantujemy dostępność zarezerwowanego stolika przez 15 minut po czasie, na który została dokonana rezerwacja. Bardzo prosimy o informację telefoniczną o możliwym późniejszym przybyciu. Brak takiej informacji oznacza, że kawiarnia nie gwarantuje dostępności stolika po upływie 15 minut.
- Rezerwacja jest skutecznie dokonana z chwilą otrzymania jej potwierdzenia mailem lub wysłaniu potwierdzenia płatności za rezerwację.
- Uprzejmie prosimy o odwoływanie rezerwacji, o których wiadomo, że nie zostaną wykorzystane.
- Niewykorzystane rezerwacje które nie zostały odwołane lub modyfikowane przynajmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem będą skutkować w potrąceniu naliczeniu 10 PLN brutto za niewykorzystane zarezerwowane miejsce.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Państwa lub osoby trzecie z powodu nieprawidłowego dokonania rezerwacji wg. powyższej polityki Sorrir.
Czas rezerwacji i życzenia specjalne
- Standardowy czas, na który kawiarnia Sorrir rezerwuje stoliki to dla grup od 2 do 8 osób to 2 godziny.
- Rezerwację trwają podczas godzin pracy kawiarni tj. od poniedziałku do soboty od godziny 12 do 20 w niedzielę od 12 do 19. Kawiarnia nie przewiduje wydłużenia pracy w związku z rezerwacją.
- Kawiarnia dołoży wszelkich starań aby serwis podczas trwania rezerwacji był sprawny, tak, aby nie było konieczności przedłużenia rezerwacji ze względu na opóźnienie w serwisie.
- W przypadku, gdy stolik nie jest zarezerwowany przez następnych gości po zakończeniu czasu rezerwacji, można dokonać przedłużenia czasu trwania rezerwacji na miejscu za uzgodnieniem z obsługą kawiarni.
- Wszelkie specjalne życzenia gości odnośnie rezerwacji powinny być potwierdzone z kawiarnią. Kawiarnia dołoży wszelkich starań aby je uwzględnić, aczkolwiek nie gwarantuje ich spełnienia, szczególnie dla rezerwacji dokonywanych na sobotę lub niedzielę.
- W przypadku większych rezerwacji kawiarnia wybiera i szykuje miejsca dla grupy.
Dane gości i polityka prywatności
Dane gości są zbierane wg polityki prywatności dostępnej na naszej stronie internetowej. Nie podanie poprawnych danych, albo podanie nieprawidłowych bądź nieprawdziwych danych, uniemożliwia dokonanie lub potwierdzenie rezerwacji.