REGULAMIN ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia przyjmujemy z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykluczając torty z figurkami, opłatkiem lub inną niż klasyczna dekoracja (naturalna klasyka). Wypieki z inną dekoracją ustalamy indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania.
  2. Zamówienia przyjmujemy poprzez: telefon (696561947) w godzinach 10-19, fanpage Facebook Sorrir, Instagram lub mail: cafe@sorrir.pl.
  3. Torty wyceniane są indywidualnie w zależności od: wielkości, smaku, ograniczeń wypieku, poziomu trudności dekoracji. Każdy wypiek wyceniamy według wymagań klienta.
  4. Ceny ciast dostępne są na stronie Internetowej. Ciasta mają “narzucą z góry” dekorację. W przypadku zmian prosimy o informację podczas składania zamówienia.
  5. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest zaliczka a także w przypadku płatności online przesłanie potwierdzenia przelewu minimum 3 dni przed odbiorem zamówienia na nr telefonu 696 561 947 MMS lub na adres mailowy: cafe@sorrir.pl
  6. W przypadku braku wpłaty zaliczki i niewysłaniu potwierdzenia przelewu zamówienie nie będzie realizowane.
  7. Zaliczka jest bezzwrotna 3 dni przed odbiorem zamówienia.
  8. Zmian w zamówieniu można dokonywać nie później niż 3 dni przed datą odbioru wypieku.
  9. Zamówienia można odebrać od poniedziałku do soboty w godzinach 12-20 a także w niedzielę 12-19.
  10. Oferujemy własny dowóz na terenie miasta Poznań oraz powiatu. Dostawy odbywają się określonych przez kawiarnię godzinach. Dowozimy jedynie zamówienia na całe ciasta/torty. W niedzielę nie oferujemy dowozów.
  11. Torty zaprezentowane na stronie w galerii są podglądowymi przykładami tortów jakie już wykonaliśmy. Wygląd zamawianych produktów sporadycznie może się różnić od wyglądu produktów ze zdjęć zamieszczonych na stronie. Różnice mogą dotyczyć wyglądu, smaku i wielkości, dekoracji, w tym owoców do niej użytych, jednak bez znacznego wpływu na ogólny charakter wyrobu.
  12. Z chwilą odebrania Zamówienia na zamawiającego przechodzą korzyści i ciężary z nią związane oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktów. Po odebraniu Zamówienia produkty należy przechowywać w warunkach chłodniczych. Sugerowany czas przydatności do spożycia to 24 h.
  13. Zastrzegamy sobie prawo do możliwości wprowadzania zmiany szczegółów dekoracyjnych oraz układu poszczególnych elementów na torcie/cieście ze względów praktycznych, technicznych lub estetycznych. Kolory tortów mogą się różnić od tych na zdjęciach ponieważ zdjęcie nie zawsze oddaje prawdziwy kolor. W torcie/cieście oraz w dekoracjach, mogą znajdować się wykałaczki, druciki dekoratorskie lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością elementy.
  14. Na miejscu przyjmujemy płatności kartą i gotówką. Na życzenie klienta wystawiamy faktury o czym należy poinformować przy składaniu zamówienia lub najpóźniej przed wystawieniem paragonu.
  15. Tort/ciasto jest zapakowany w specjalne pudełko przeznaczone do transportu. Tort/ciasto należy trzymać dwoma rękami od spodu. W przypadku kartonu nie wolno trzymać go jedynie za rączkę opakowania. Prosimy nie przywozić własnych pojemników na tort lub własnych toreb.
  16. Tort należy przewozić w aucie na płasko – podłoga, lub bagażnik. Siedzenie pasażera nie jest odpowiednim miejscem do przewozu tortu. W aucie powinny panować warunki temperatury zdatne do przewożenia wypieków tj. włączona klimatyzacja.
  17. Odebrany tort powinien być przechowywany w lodówce (temp: 3-6 stopni Celsjusza) – balkon, spiżarka, piwnica, garaż jest miejscem nieodpowiednim.
  18. Sorrir nie odpowiada za wady powstałe w wyniku złego przechowywania tortu oraz nieostrożnego transportu.
  19. Podane przez klienta dane osobowe będą wykorzystane jedynie do realizacji składanych zamówień.
  20. W przypadku nieodebrania tortu/ciasta przepada on po 24h.
  21. Reklamacje można składać na adres email: cafe@sorrir.pl
  22. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
  23.  Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub w lokalu nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przygotowane na indywidualne zamówienie ciasta, w szczególności torty i inne wypieki. Torty sprzedawane są na indywidualne, spersonalizowane zamówienie)
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
  24. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją i zapoznaniem się z treścią Regulaminu zamówień (dostępny również w zakładce torty)  i jego przestrzeganiem, wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży, wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych klienta na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133 z dnia 29.10.1997 r.)